Reclame op de website van de Telegraaf.
Selecteer berichten van
# tot #
Afdrukken

Rechtenforum.nl -> Informatie en technologie

#1: Reclame op de website van de Telegraaf. Auteur: winningst BerichtGeplaatst: wo 13 nov 2013 10:35
    —
Ik erger mij heel erg als ik de Telegraaf aan het lezen ben op hun website, en dat opeens het hele scherm oranje is en je midden in een reclame van de Postcodeloterij zit. (voorbeeld)
Ik heb de Telegraaf hierover al eerder een mail gestuurd, dat ik het ontzettend storend vind en het naar de lezers toe ook eigenlijk niet vind kunnen.
Ze hadden wel gereageerd, maar helaas wordt hier verder niets mee gedaan. Weet misschien iemand of de Telegraaf in overtreding gaat? Ik heb dus niet op de reclame geklikt, maar krijg het zomaar opeens uit het niets op mijn beeldscherm gesmeten. Dit kan haast niet juist zijn.

Alvast bedankt ;-)

#2: Re: Reclame op de website van de Telegraaf. Auteur: Stefb91 BerichtGeplaatst: wo 13 nov 2013 19:33
    —
Puur het feit dat het vervelend is, betekent niet dat het juridisch niet mag. Voor zover ik weet is een pop-up niet illegaal.

Gebruik van een adblocker is aan te raden, dat lost het probleem op.

#3:  Auteur: Regin BerichtGeplaatst: wo 13 nov 2013 20:57
    —
De Telegraaf overtreedt geen regels door reclame op hun website te plaatsen. Je bent ook niet verplicht hun website te bezoeken als je dat niet prettig vindt. AdBlock Plus is trouwens zeer aan te bevelen: https://adblockplus.org/

#4:  Auteur: winningst BerichtGeplaatst: do 14 nov 2013 10:16
    —
Het gaat mij er niet zo om of ik het vervelend vind of niet, en dat het daarom maar juridisch niet mag. Maar het feit dat letterlijk heel je scherm oranje is voor een reclame waar je vervolgens naar moet kijken, dat komt op mij over als spam, en ik vraag me af of dat niet tegen de regels is.
Bedankt voor jullie reacties ;-)



Rechtenforum.nl -> Informatie en technologie

Tijden zijn in GMT + 2 uur

Pagina 1 van 1

© 2003 - 2005 Rechtenforum.nl