[UL] Tips voor het vak Openbare Financien voor fiscalisten I
Selecteer berichten van
# tot #
Afdrukken

Rechtenforum.nl -> Nederlands Recht Voltijd

#1: [UL] Tips voor het vak Openbare Financien voor fiscalisten I Auteur: advocaatjeleefjenog BerichtGeplaatst: di 25 jun 2013 12:58
    —
Dit vak is mijn struikelvak tot nu toe binnen de opleiding Fiscaal Recht aan de UL. Ik heb het nu voor het tweede jaar achtereen niet gehaald.

Heeft iemand misschien tips over hoe ik dit het beste kan leren?
Omdat de colleges ieder jaar vrijwel hetzelfde zijn zie ik weinig nut in alles opnieuw volgen, vooral omdat ik afgelopen jaar al goed heb opgelet en de aantekeningen al heb.

Daarnaast heb ik verschillende manieren van leren geprobeerd: via het boek, de aantekeningen van colleges en SIL verslagen. Niets heeft geholpen en tot nu toe heb ik niet hoger dan een 4 voor dit vak gehaald.

Wie kan mij helpen/heeft goede tips om dit vak te halen? Ik word hier moedeloos van en bovendien word ik als student uit 2010 geacht in vier jaar een bachelor te halen. Komend collegejaar wordt dus mijn laatste jaar.

Als iemand een goede tentamentrainer weet zou dat ook heel fijn zijn, ik heb er namelijk nog geen kunnen vinden voor dit vak, zelfs studieverenigingen bieden het niet aan.



Rechtenforum.nl -> Nederlands Recht Voltijd

Tijden zijn in GMT + 2 uur

Pagina 1 van 1

© 2003 - 2005 Rechtenforum.nl