Contacturen
Selecteer berichten van
# tot #
Afdrukken

Rechtenforum.nl -> Nederlands Recht Voltijd

#1: Contacturen Auteur: Joshua123 BerichtGeplaatst: vr 26 apr 2013 20:50
    —
Hoi iedereen,

Momenteel studeer aan de RU in Nijmegen, Nederlands Recht (eerste jaar), maar ik ben misschien van plan te gaan switchen.

Graag zou ik willen weten of er studenten van UTRECHT, LEIDEN, AMSTERDAM en ROTTERDAM zijn die mij kunnen inlichten over hoeveel contacturen zij hebben.

Groetjes, Joshua

#2: Re: Contacturen Auteur: Bas-B- BerichtGeplaatst: ma 29 apr 2013 17:37
    —
Joshua123 schreef:
Hoi iedereen,

Momenteel studeer aan de RU in Nijmegen, Nederlands Recht (eerste jaar), maar ik ben misschien van plan te gaan switchen.

Graag zou ik willen weten of er studenten van UTRECHT, LEIDEN, AMSTERDAM en ROTTERDAM zijn die mij kunnen inlichten over hoeveel contacturen zij hebben.

Groetjes, Joshua


Waarom wil je gaan switchen? Niet tevreden over RU?
Ik weet dat de EUR er per vak 12 heeft (1 vak per blok)

#3:  Auteur: advocaatjeleefjenog BerichtGeplaatst: vr 03 mei 2013 17:05
    —
Leiden heeft er nu 12, als gevolg van de verplichting om het aantal contacturen op te schroeven. De vernieuwde propedeuse met dit verhoogde aantal contacturen zal komend studiejaar ingaan. Vakken duren dan 7 en 14 weken ipv de voorheen gebruikelijke 5 en 10 weken. Hoe het met de studiepunten zit is nog niet bekend. Kijk anders even op studiegids.leidenuniv.nl voor meer informatie.

Ik zou je overigens niet de veel laten leiden door het aantal contacturen. Kwantiteit is nog geen garantie voor een goede kwaliteit. Leiden staat overigens wel goed aangeschreven dus kan een goede optie zijn.



Rechtenforum.nl -> Nederlands Recht Voltijd

Tijden zijn in GMT + 2 uur

Pagina 1 van 1

© 2003 - 2005 Rechtenforum.nl