Wat neem je mee bij een sollicitatiegesprek?
Selecteer berichten van
# tot #
Afdrukken

Rechtenforum.nl -> Advocatuur

#1: Wat neem je mee bij een sollicitatiegesprek? Auteur: ArieKanarie BerichtGeplaatst: wo 24 okt 2012 20:38
    —
Aan mij is de eer ten deel gevallen om op een sollicitatiegesprek te mogen verschijnen. Maar wat neem je mee bij een sollicitatiegesprek? Je scriptie(s)? Ik heb geen idee, aangezien ik hier geen ervaring mee heb. Het gaat om een eerste kennismaking. Wie wil mij advies geven? De potentiële werkgever heeft overigens zelf niks aangegeven.

#2: Re: Wat neem je mee bij een sollicitatiegesprek? Auteur: BartL BerichtGeplaatst: do 25 okt 2012 10:02
    —
ArieKanarie schreef:
Aan mij is de eer ten deel gevallen om op een sollicitatiegesprek te mogen verschijnen. Maar wat neem je mee bij een sollicitatiegesprek? Je scriptie(s)? Ik heb geen idee, aangezien ik hier geen ervaring mee heb. Het gaat om een eerste kennismaking. Wie wil mij advies geven? De potentiële werkgever heeft overigens zelf niks aangegeven.


Wanneer er nergens om wordt gevraagd dan hoef je ook niets mee te nemen. Je puntenlijst en diploma kun je voor de zekerheid meenemen omdat die op een gegeven moment toch wel ter sprake zullen komen (tenzij je solliceert bij de overheid..).

Mocht je een positief assesment of persoonlijkheidstest in de kast hebben liggen dan kun je die ook inbrengen mocht je dit willen. Dat kan je kansen vergroten.

Maar echt, wanneer ze iets van willen zien of lezen dan vragen ze er wel om.

#3:  Auteur: ArieKanarie BerichtGeplaatst: do 25 okt 2012 17:26
    —
Hoi Bart,

Bedankt voor je reactie. Ik weet niet zo goed wat ik kan verwachten, vandaar dat ik deze vraag stel. Hopelijk kan ik binnenkort goed nieuws brengen op het forum.



Rechtenforum.nl -> Advocatuur

Tijden zijn in GMT + 2 uur

Pagina 1 van 1

© 2003 - 2005 Rechtenforum.nl