Commerciële filmpjes op youtube
Selecteer berichten van
# tot #
Afdrukken

Rechtenforum.nl -> Informatie en technologie

#1: Commerciële filmpjes op youtube Auteur: skoennie BerichtGeplaatst: za 21 jul 2012 21:08
    —
Hallo, ik wil voor een opdrachtgever filmpjes op youtube uploaden, zodat ik deze vanaf een computer bij klanten kan laten zien.

Ik kan echter niets vinden over de mogelijkheden hiervan. Ik weet dat youtube zelf geen inkomsten wilt mislopen, door advertenties.

Wat ik echter wil, is voor het gehele assortiment van mijn klant een productpresentatie (per item) geven, zodat als je (op een IPAD) op een product klikt, het bijbehorende filmpje wordt afgespeeld.

Ik ben ook bereid hiervoor te betalen, maar volgens mij is dat nergens mogelijk. Is het wel toegestaan om dergelijke productpresentaties (namens een commercieel bedrijf, en de producten zelf zijn van fabrikanten die uiteraard ook commerciele insteek hebben) up te loaden?

#2: Re: Commerciële filmpjes op youtube Auteur: dr.dunno BerichtGeplaatst: vr 27 jul 2012 13:30
    —
skoennie schreef:
Hallo, ik wil voor een opdrachtgever filmpjes op youtube uploaden, zodat ik deze vanaf een computer bij klanten kan laten zien.

Ik kan echter niets vinden over de mogelijkheden hiervan. Ik weet dat youtube zelf geen inkomsten wilt mislopen, door advertenties.

Wat ik echter wil, is voor het gehele assortiment van mijn klant een productpresentatie (per item) geven, zodat als je (op een IPAD) op een product klikt, het bijbehorende filmpje wordt afgespeeld.

Ik ben ook bereid hiervoor te betalen, maar volgens mij is dat nergens mogelijk. Is het wel toegestaan om dergelijke productpresentaties (namens een commercieel bedrijf, en de producten zelf zijn van fabrikanten die uiteraard ook commerciele insteek hebben) up te loaden?


Dat kan gewoon en kost je niks (aan youtube dan). Sterker nog, als de advertenties (die je dan niet uit moet zetten) je geld opleveren, krijg jij ook een deel daarvan.

En heel veel bedrijven doen het; je vindt met deze handelswijze niet bepaald het wiel uit. Wink



Rechtenforum.nl -> Informatie en technologie

Tijden zijn in GMT + 2 uur

Pagina 1 van 1

© 2003 - 2005 Rechtenforum.nl