Sriptie Fiscaal recht
Selecteer berichten van
# tot #
Afdrukken

Rechtenforum.nl -> Scriptieforum

#1: Sriptie Fiscaal recht Auteur: mdentener BerichtGeplaatst: di 05 jun 2012 9:24
    —
Hallo,

Ik ben momenteel mijn scriptie aan het schrijven en ben enorm vast gelopen. Graag zou ik inhoudelijke hulp willen bij het schrijven van mijn scriptie om mij in een juiste richting te 'duwen'.

Met vriendelijke groet,

Mdentener

#2:  Auteur: Ronald78 BerichtGeplaatst: di 05 jun 2012 11:39
    —
Ik wil best duwen, maar om te voorkomen dat het van de wal in de sloot is, kun je misschien beter aangeven waarop je vastloopt?

#3:  Auteur: ksan BerichtGeplaatst: do 07 jun 2012 10:37
    —
Ik heb op een bepaald moment een schaduw lezer geregeld. Iemand uit mijn kennissenkring met een vergelijkbare opleiding (een econoom, geen fiscalist) die per hoofdstuk meelas en aangaf waar het volgens hem fout liep. Inhoudelijk kon hij niet helpen (dat is ook tegen het idee van zelfstandig de scriptie schrijven) maar hij kon wel helpen met structuur en helderheid en soms een duwtje als het te langzaam ging.

Als ik echt niet goed verder kwam ging ik wat anders doen of schakelde ik mijn scriptiebegeleider in.

#4:  Auteur: ksan BerichtGeplaatst: do 07 jun 2012 10:38
    —
Ik heb op een bepaald moment een schaduw lezer geregeld. Iemand uit mijn kennissenkring met een vergelijkbare opleiding (een econoom, geen fiscalist) die per hoofdstuk meelas en aangaf waar het volgens hem fout liep. Inhoudelijk kon hij niet helpen (dat is ook tegen het idee van zelfstandig de scriptie schrijven) maar hij kon wel helpen met structuur en helderheid en soms een duwtje als het te langzaam ging.

Als ik echt niet goed verder kwam ging ik wat anders doen of schakelde ik mijn scriptiebegeleider in.



Rechtenforum.nl -> Scriptieforum

Tijden zijn in GMT + 2 uur

Pagina 1 van 1

© 2003 - 2005 Rechtenforum.nl