herziening
Selecteer berichten van
# tot #
Afdrukken
Ga naar pagina Vorige  1, 2  Laat alle berichten zien
Rechtenforum.nl -> Strafrecht

#16:  Auteur: bona fides BerichtGeplaatst: di 25 okt 2016 23:09
    —
Nu alleen nog het wetsartikel erbij vinden. Of vindt jouw school dat niet belangrijk?

#17:  Auteur: ThessaK BerichtGeplaatst: vr 04 nov 2016 10:15
    —
Als jullie goed op dit forum hadden rondgekeken dan hebben jullie kunnen zien dat er hier zeer veel vragen worden beantwoord.
Mensen die in een situatie zitten waarin ze het niet weten of niet snappen zijn altijd welkom.

Maar de vragen die jullie stellen vragen naar uitleg over algemene rechtsbegrippen. Zeker als je dan vermeldt dat je rechten studeert word je geacht toch op zijn minst zelf een poging gedaan te hebben om er zelf achter te komen. Dat wordt in jullie vragen niet terug gevonden.

Ik vind het er raar dat je rechten studeert en daarbij de opdracht krijgt op gebruik te maken van dit forum om een dergelijke vraag beantwoord te krijgen. Ik kan mij dit ook eigenlijk niet voorstellen. Wat staat er precies in de opdracht?

Daarnaast is het een beetje jammer dat je/jullie boos of teleurgesteld bent (of wat dan ook) omdat wij hier niet veel interesse hebben om een hoofdstuk in een studieboek voor je over te typen.



Rechtenforum.nl -> Strafrecht

Tijden zijn in GMT + 2 uur

Ga naar pagina Vorige  1, 2  Laat alle berichten zien
Pagina 2 van 2

© 2003 - 2005 Rechtenforum.nl