Gezocht eerstejaarsboeken Leiden
Selecteer berichten van
# tot #
Afdrukken

Rechtenforum.nl -> Wet van vraag en aanbod

#1: Gezocht eerstejaarsboeken Leiden Auteur: vik_r BerichtGeplaatst: vr 26 aug 2011 10:19
    —
Ik ben op zoek naar de volgende boeken. De nieuwprijs staat achter de boeken. Graag hoor ik wat je in de aanbieding hebt en tegen welke prijs.

Encyclopedie van de rechtswetenschap

P.B. Cliteur en A. Ellian, Encyclopedie van de rechtswetenschap, deel I Grondslagen Kluwer, Deventer 2011. € 40,38

P.B. Cliteur en A. Ellian, Encyclopedie van de rechtswetenschap, deel II Positief recht, Kluwer, Deventer 2011. € 35,15




Inleiding staats- en bestuursrecht

A.D. Belinfante & J.L. de Reede, L. Dragstra e.a., Beginselen van het Nederlandse staatsrecht, Deventer: Kluwer (nieuwste druk) € 42,99

G.A.C.M. van Ballegooij e.a., Bestuursrecht in het Awb-tijdperk, Deventer: Kluwer (nieuwste druk) € 37,76

A.M.M.M. Bots e.a. (red.), Staats- en bestuursrecht. Jurisprudentie 1849-2007, Nijmegen: Ars Aequi Libri (nieuwste druk) € 23,28

#2: Re: Gezocht eerstejaarsboeken Leiden Auteur: vik_r BerichtGeplaatst: zo 28 aug 2011 23:31
    —
vik_r schreef:
Ik ben op zoek naar de volgende boeken. De nieuwprijs staat achter de boeken. Graag hoor ik wat je in de aanbieding hebt en tegen welke prijs.

Encyclopedie van de rechtswetenschap

P.B. Cliteur en A. Ellian, Encyclopedie van de rechtswetenschap, deel I Grondslagen Kluwer, Deventer 2011. € 40,38

P.B. Cliteur en A. Ellian, Encyclopedie van de rechtswetenschap, deel II Positief recht, Kluwer, Deventer 2011. € 35,15




Inleiding staats- en bestuursrecht

A.D. Belinfante & J.L. de Reede, L. Dragstra e.a., Beginselen van het Nederlandse staatsrecht, Deventer: Kluwer (2009) € 42,99

G.A.C.M. van Ballegooij e.a., Bestuursrecht in het Awb-tijdperk, Deventer: Kluwer (2008) € 37,76

A.M.M.M. Bots e.a. (red.), Staats- en bestuursrecht. Jurisprudentie 1849-2007, Nijmegen: Ars Aequi Libri (2007) € 23,28


Ik heb de jaartallen erbij gezet.



Rechtenforum.nl -> Wet van vraag en aanbod

Tijden zijn in GMT + 2 uur

Pagina 1 van 1

© 2003 - 2005 Rechtenforum.nl