Na bachelor OU, voltijds master
Selecteer berichten van
# tot #
Afdrukken

Rechtenforum.nl -> Nederlands Recht Deeltijd

#1: Na bachelor OU, voltijds master Auteur: patrycja.d BerichtGeplaatst: zo 01 mei 2011 14:32
    —
Beste forumleden ,

Momenteel ben ik bezig met een bacheloropleiding rechtsgeleerdheid aan de Open Universiteit.
Mijn master zou ik liever op een gewone voltijdse universiteit halen.
Zou ik met mijn bachelordiploma van OU kunnen toegelaten worden tot de masteropleiding aan een gewone universiteit?

Alvast bedankt

Groetjes

#2:  Auteur: advocaatjeleefjenog BerichtGeplaatst: zo 01 mei 2011 16:29
    —
Ik heb voor je op de Leidse mastersite gekeken. Hier kan ik niets vinden over de OU, maar er staat ook nergens dat dit grote problemen oplevert. Ik ga er dus van uit dat het gewoon kan.

#3:  Auteur: Rianne999 BerichtGeplaatst: zo 01 mei 2011 17:21
    —
Onderstaande staat op de site van de Radboud Universiteit Nijmegen:
Ik vermoed echter dat als je gewoon je bachelor Rechtsgeleerdheid hebt gehaald, je meestal wel wordt toegelaten.

''De master Nederlands recht is toegankelijk voor studenten met een bacheloropleiding Rechtsgeleerdheid, behaald aan de Radboud Universiteit Nijmegen. De examencommissie beslist over de toelating van studenten die in het bezit zijn van een bachelordiploma van een andere (rechten)opleiding aan de Radboud universiteit of van een bachelordiploma Rechtsgeleerdheid, behaald aan een zusterfaculteit. De examencommissie beoordeelt daarbij met name of de hoofdvakken in de bachelor voldoende vertegenwoordigd zijn.''



Rechtenforum.nl -> Nederlands Recht Deeltijd

Tijden zijn in GMT + 2 uur

Pagina 1 van 1

© 2003 - 2005 Rechtenforum.nl