Het stagedrama
Selecteer berichten van
# tot #
Afdrukken

Rechtenforum.nl -> Pro - Contra

#1: Het stagedrama Auteur: Ramona69 BerichtGeplaatst: ma 17 jan 2011 11:52
    —
Halle medestudenten,

Mijn propedeuse aan de Han is bijna klaar en nu hik ik tegen 300 uur stage aan. Bij het bedrijf waar ik werk is zo bezuinigd dat ze mij niet meer kunnen begeleiden op onze afdeling Legal. Ik ben kostwinner, dus lekker stagelopen op een advocatenkantoor en uitbetaald worden in flippo's is geen oplossing. Nu zijn er een aantal medestudenten die overwegen (juist vanwege dit dilemma) om na de propedeuse naar de Universiteit te gaan. Graag zou ik jullie mening willen horen, of misschien heeft iemand hier een advies waar ik nog niet aan gedacht heb zodat ik tóch mijn Hbo rechten af kan maken... Sad

#2: Re: Het stagedrama Auteur: pacta sunt servanda BerichtGeplaatst: ma 17 jan 2011 11:56
    —
Ramona69 schreef:
Halle medestudenten,

Mijn propedeuse aan de Han is bijna klaar en nu hik ik tegen 300 uur stage aan. Bij het bedrijf waar ik werk is zo bezuinigd dat ze mij niet meer kunnen begeleiden op onze afdeling Legal. Ik ben kostwinner, dus lekker stagelopen op een advocatenkantoor en uitbetaald worden in flippo's is geen oplossing. Nu zijn er een aantal medestudenten die overwegen (juist vanwege dit dilemma) om na de propedeuse naar de Universiteit te gaan. Graag zou ik jullie mening willen horen, of misschien heeft iemand hier een advies waar ik nog niet aan gedacht heb zodat ik tóch mijn Hbo rechten af kan maken... Sad


Overstappen naar de E-learning variant van de HAN.

#3:  Auteur: Ramona69 BerichtGeplaatst: ma 17 jan 2011 13:11
    —
Daar zit ik al...Hoe kom je erbij dat je daar geen stage hoeft te lopen? In het tweede jaar moet je je PKV II inleveren waar je portfolio aan juridische werkervaring in staat; of weet jij iets wat ik niet weet? Wink

#4: Re: Het stagedrama Auteur: cia76 BerichtGeplaatst: ma 17 jan 2011 20:30
    —
Ramona69 schreef:
......., dus lekker stagelopen op een advocatenkantoor en uitbetaald worden in flippo's

ROFL



Rechtenforum.nl -> Pro - Contra

Tijden zijn in GMT + 2 uur

Pagina 1 van 1

© 2003 - 2005 Rechtenforum.nl