wanneer word er uitbetaald?
Selecteer berichten van
# tot #
Afdrukken

Rechtenforum.nl -> Fiscaal recht

#1: wanneer word er uitbetaald? Auteur: tam BerichtGeplaatst: vr 11 mei 2007 11:51
    —
is er een tijdsbestek waarin de belasting het geld wat je te goed hebt dankzij een aangifte moet uit betalen?zeg je hebt in february aangifte gedaan.............

#2:  Auteur: Tom84 BerichtGeplaatst: vr 11 mei 2007 11:59
    —
belastingteruggaaf bedoel je.? geen idee, laatste tijd een flink zooitje daar. moet nog van afgelopen 3 jaar opgeven Embarassed

#3:  Auteur: tam BerichtGeplaatst: vr 11 mei 2007 12:16
    —
ja bedoel belasting teruggave,als particulier alsmede een bedrijf die moeten altijd binnen een gesteld termijn hun belasting betalen,ik vroeg mij af of deze regel ook voor de belastingdienst zelf geld?of moet jan met de pet genoegen nemen met wanneer het hun uit komt?

#4:  Auteur: Michèle BerichtGeplaatst: vr 11 mei 2007 13:01
    —
Ik weet het alleen van de aangifte IB, dat is Jan met de Pet. Als je die op tijd hebt gedaan, betalen ze de eventuele teruggave meestal vóór 1 juni uit. Dus dat valt nog mee.

#5:  Auteur: tikSimone BerichtGeplaatst: vr 11 mei 2007 14:16
    —
Tom84 schreef:
belastingteruggaaf bedoel je.? geen idee, laatste tijd een flink zooitje daar. moet nog van afgelopen 3 jaar opgeven Embarassed
Dat zooitje ligt dan niet dáár ...... Wink

#6:  Auteur: Shadow BerichtGeplaatst: zo 02 sep 2007 10:40
    —
Als je moet betalen krijg je de een na de andere blauwe brief binnen. Maar als je geld krijgt, dan kun je nog wel even wachten. Het ziet er sterk naar uit dat ze eerst de mensen behandelen waar ze geld van krijgen en later, als ze wat tijd over hebben de ontvangers behandelen.
Leuker kunnen ze het niet maken, tenminste niet voor jou.



Rechtenforum.nl -> Fiscaal recht

Tijden zijn in GMT + 2 uur

Pagina 1 van 1

© 2003 - 2005 Rechtenforum.nl