scriptie ondernemingsrecht
Selecteer berichten van
# tot #
Afdrukken

Rechtenforum.nl -> Scriptieforum

#1: scriptie ondernemingsrecht Auteur: Corientje BerichtGeplaatst: wo 11 apr 2007 13:43
    —
Hallo,

Ik ben laatste-jaars Rechtenstudent aan de RUG en ben al een tijdje op zoek naar een geschikt scriptie-onderwerp.

Ik heb al wel een aantal ideeën, maar weet niet zo goed of ik daar verder mee kan en of dat scriptie-waardig is.

Als eerste zit ik te denken aan Kennelijk onbehoorlijk bestuur vs. onbelangrijk verzuim,
of iets in de richting van Hoe je het beste je aandeelhouders een je vennootschap kunt binden, helemaal nu de loyaliteitsaandelen van DSM zijn afgekeurd.

Ik hoop dat iemand me een eindje opweg kan helpen.

Groeten

#2: Re: scriptie ondernemingsrecht Auteur: abraxes BerichtGeplaatst: di 17 apr 2007 1:20
    —
Corientje schreef:

Ik hoop dat iemand me een eindje opweg kan helpen.


Ja, dat denk ik wel. Zoek een moment van rust en ontspan je. Neem eventueel een kopje thee of wat ander warms, blaas wat richting de damp en rek je even uit. Bedenk dat het moment daar is. Het moment is aangebroken om terug te kijken op je studieperiode, om zo te bezien met welke juridische aspecten er werkelijk sprake is van een zekere affectieve verbondenheid. Hopelijk resulteert zulks in een pragmatische zienswijze.



Rechtenforum.nl -> Scriptieforum

Tijden zijn in GMT + 2 uur

Pagina 1 van 1

© 2003 - 2005 Rechtenforum.nl