Tekst en commentaar BW deel 6 is binnen!
Selecteer berichten van
# tot #
Afdrukken
Ga naar pagina 1, 2  Volgende  Laat alle berichten zien
Rechtenforum.nl -> Boeken & zo

#1: Tekst en commentaar BW deel 6 is binnen! Auteur: D Error BerichtGeplaatst: do 19 okt 2006 10:03
    —
Eindelijk! Mijn tekst en commentaar BW is binnen. Had de oude deel 5 nog in gebruik van vrienden, maar nu eindelijk een gloednieuwe deel 6, ruikt ook nog nieuw Very Happy.

Heb een abbonnement genomen bij kluwer. Dan ben in in 2 jaar verplicht nieuwe edities af te nemen, maar er komt in elke 2 jaar slecht 1 nieuwe druk uit, maar je krijgt 20% korting! Dat scheelt 50 euro per editie!

Ff een nieuwsfeitje: Deel 7 tekst en commentaar BW komt uit in mei 2007, dus wie nu nog eentje wil aanschaffen zou ik aanraden nog even te wachten.


Laatst aangepast door D Error op do 19 okt 2006 12:00, in totaal 1 keer bewerkt

#2:  Auteur: tikSimone BerichtGeplaatst: do 19 okt 2006 10:05
    —
Alsmede een heeeeeel groot spaarvarken te kopen en daar elke dag een eurootje in te gooien.

Maar ze zijn wel super he, die T&C's.

#3:  Auteur: D Error BerichtGeplaatst: do 19 okt 2006 10:07
    —
tikSimone schreef:
Alsmede een heeeeeel groot spaarvarken te kopen en daar elke dag een eurootje in te gooien.

Maar ze zijn wel super he, die T&C's.


Echt wel! Heb jij ze ook?

#4:  Auteur: tikSimone BerichtGeplaatst: do 19 okt 2006 10:08
    —
Jawel meneer! Yesss
Ik gebruik ze wel te weinig. Vind het wat lastig zoeken. Kluwer geeft meer overzicht.

#5:  Auteur: D Error BerichtGeplaatst: do 19 okt 2006 10:12
    —
tikSimone schreef:
Jawel meneer! Yesss
Ik gebruik ze wel te weinig. Vind het wat lastig zoeken. Kluwer geeft meer overzicht.


Ja klopt, ik gebruik ze bij mijn werk, zoek snel ff wetteksten op in de kluwer en leg de T&C er meestal ernaast als extern naslagwerk, mocht het nodig zijn dan ook literatuur, maar de T&C geeft vaak snel en helder een goed overzicht.

Voor de studie eigenlijk nauwelijks, domweg omdat de literatuur meestal al helder genoeg is, mocht ik ergens niet uitkomen dan is de T&C erg handig.

#6:  Auteur: Nebis BerichtGeplaatst: do 19 okt 2006 11:19
    —
Maar hebben jullie dan alle delen? Want er zijn toch iets van meer dan 20 delen?

#7:  Auteur: D Error BerichtGeplaatst: do 19 okt 2006 11:59
    —
hahahhahaha, nee......, dat is veel te duur!!!!!!

Doe de master privaatrecht aan de RUG, dus heb de T&C Burgerlijk Wetboek, nu nieuw via een abbonnement en daarnaast heb ik al een tijdje ook de T&C huurrecht 2004 en de T&C Burgelijke Rechtsvordering 2004, vorig jaar aangeschaft als ondersteuning van de mastervakken en voor mijn werk.

#8:  Auteur: tikSimone BerichtGeplaatst: do 19 okt 2006 16:26
    —
Huuuuu nee, dat is echt veel te duur! Ik heb gewoon Sr/Sv en BW gekocht.

#9:  Auteur: LeChat BerichtGeplaatst: do 19 okt 2006 19:47
    —
*gebruikt de T&C's van kantoor Dancing *

'k Vind ze echt superhandig, overzichtelijk dat commentaar bij elk artikel!

#10:  Auteur: Plussus BerichtGeplaatst: di 31 okt 2006 14:57
    —
Kluwer heeft trouwens sinds enige tijd de kortingsregeling aangepast! Je krijgt nu alleen die 20% als je de hele serie afneemt in abonnement. Komend jaar komen er heel veel delen uit ... dus als je nu Tekst & Commentaar Strafrecht in de bus krijgt met 20% korting zit je volgend jaar met een zwaar financieel probleem vrees ik.

#11:  Auteur: Gwenny BerichtGeplaatst: di 31 okt 2006 17:08
    —
Wat een (sorry) naaierij is het toch met die juridische (studie) boeken. Ik krijg steeds meer de indruk dat financiëel uitkleden van mensen het enige doel van de uitgevers is Confused .

#12:  Auteur: MiriamvL BerichtGeplaatst: di 31 okt 2006 18:34
    —
Dat rechtvaardigt wel een beetje die hoge uurtarieven van de advocaten Wink

#13:  Auteur: tikSimone BerichtGeplaatst: di 31 okt 2006 23:40
    —
Over die tarieven heeft de heer Drion in het NJB van afgelopen vrijdag nog een heeeeeel aardig stuk geschreven .... moeten we het eigenlijk ook even over hebben (maar dan in een ander topic natuurlijk).

#14:  Auteur: D Error BerichtGeplaatst: wo 01 nov 2006 10:20
    —
tikSimone schreef:
Over die tarieven heeft de heer Drion in het NJB van afgelopen vrijdag nog een heeeeeel aardig stuk geschreven .... moeten we het eigenlijk ook even over hebben (maar dan in een ander topic natuurlijk).


Inderdaad, was een aardig stuk, goed voor een discussie! Open m maar! Wink

#15:  Auteur: tikSimone BerichtGeplaatst: wo 01 nov 2006 10:29
    —
Eerst even de kluskes voor vandaag doen .....



Rechtenforum.nl -> Boeken & zo

Tijden zijn in GMT + 2 uur

Ga naar pagina 1, 2  Volgende  Laat alle berichten zien
Pagina 1 van 2

© 2003 - 2005 Rechtenforum.nl